6 תשובות
תנסי לא לחשוב על זה, לפעמים זה גם פסיכולוגי כי את יודעת שזה אמור להיות. אם את מרגישה לא טוב מקסימום קחי כדור ותנסי להרדם:)
שואל השאלה:
אני עכשיו לוקחת דקסמול קולד לילה קומבודקס וכבור שינה טבעי...
אני עכשיו לוקחת דקסמול קולד לילה קומבודקס וכבור שינה טבעי...
אנונימית
תרגישי טוב
שואל השאלה:
גם מתחיל לי חום וכאבי ראש..כמו בפעם הקודמת
די לא בא לי יואו
גם מתחיל לי חום וכאבי ראש..כמו בפעם הקודמת
די לא בא לי יואו
אנונימית
תאמת שאני לקחתי את החיסון הראשון ממש קשה, לא יכולתי להזיז את היד שבוע וחציי! ממש כאב לי, אבל בחיסון השני לא היה לי כלום הייתי בהלם
סמאלה זה תסמינים ממש קשים לי היה רק כאב ביד וחולשה ועייפות זהו
באותו הנושא: