7 תשובות
שואל השאלה:
למעלה התכוונתי ללא חושבת על כלום חוץ מחברים בטעות זה רשם יושבת
שואל השאלה:
אני לא ככ טובה בזה
שואל השאלה:
תודה בכל מקרה
קודם כל תסבירי את זה גם לחברים שלך, לא "ינדו" אותך או יוציאו אותך מהחבורה בגלל זה, וגם לא יצחקו עלייך. אין סיבה שאחד מהדברים האלה יקרו כי אמא שלך בסופו של דבר יודעת מה נכון לך,
ואת יכולה לנסות גם לבלות עם אמא שלך נכון חברים זה דבר חשוב אבל אמא שלך יותר.
את יכולה לרשום לה שאת פשוט רוצה לצאת עם חברים כי זה הגיל שנהנים ויוצאים ואת חווה המון חוויות, ושאת נהנת לצאת איתם, ותנסי לעזור יותר בבית
שואל השאלה:
תודה ימושלמת
אין על מהה 3>
לדעתי אף אחד לא יצחק עלייך אז נכון זה מתסכל ומעצבן אבל זה כולה פעם אחת בשבוע ואם הם יתרחקו ממך רק בגלל זה לדעתי הם לא חברים כי אם הם באמת חברים הם לא ינטשו אותך ויוותרו עלייך רק בגלל שאת לא תיהיי איתם פעם אחת בשבוע בואיי ובקשר לזה שאמא שלך קבעה את זה היא עושה את זה כי היא דואגת לך או שהיא גם מרגישה שאת מתרחקת ממנה תקחי אותה לשיחה ותדברי איתה ותסבירי לה שלא שמת לב ושתשתדלי להיות איתה כמה שיותר