3 תשובות
לא.
כי המבחנים האלה לא קובעים כלום.
גם הבן אדם הכי חכם בעולם יכול לקבל שם 10.
וגם הבן אדם שנראה הכי טיפש בעולם יכול לקבל 90.
הכל תלוי בריכוז ובלי לחץ.
רוב מי שאני מכירה נלחץ ובגלל זה לא הלך לו טוב.
כמוני.
זה לא קובע אם אתה חכם או טיפש.
כי המבחנים האלה לא קובעים כלום.
גם הבן אדם הכי חכם בעולם יכול לקבל שם 10.
וגם הבן אדם שנראה הכי טיפש בעולם יכול לקבל 90.
הכל תלוי בריכוז ובלי לחץ.
רוב מי שאני מכירה נלחץ ובגלל זה לא הלך לו טוב.
כמוני.
זה לא קובע אם אתה חכם או טיפש.
אנונימית
לא.
אני קיבלתי 40 בדפר הרבה מאוד מתחת לממוצע ואני באמת לא טיפשה. המבחנים האלו אם כבר דיי טיפשיים כיוון שהם באים לבדוק את ה"חכמה" שלנו בדרך כלכך לא טובה ובעיקר מבלבלת.
אני עושה 10 יחל ברובוטיקה מקבלת 80 ומעלה שם, עושה 4 יחל, הממוצע שלי הוא גבוה מאוד אני לא משקיע בלימודים אני פשוט ככה בפשטות מקבלת טוב. ובדפר? קיבלתי גרוע. זה ממש לא אומר שאני טיפשה.
אני קיבלתי 40 בדפר הרבה מאוד מתחת לממוצע ואני באמת לא טיפשה. המבחנים האלו אם כבר דיי טיפשיים כיוון שהם באים לבדוק את ה"חכמה" שלנו בדרך כלכך לא טובה ובעיקר מבלבלת.
אני עושה 10 יחל ברובוטיקה מקבלת 80 ומעלה שם, עושה 4 יחל, הממוצע שלי הוא גבוה מאוד אני לא משקיע בלימודים אני פשוט ככה בפשטות מקבלת טוב. ובדפר? קיבלתי גרוע. זה ממש לא אומר שאני טיפשה.
רוב הסיכויים אבל שלא יגייסו אותך...
באותו הנושא: