15 תשובות
כנראה יש לכם בצפר פמיניסטי במיוחד
מדברים גם על גברים שצריך. אין סיבה להתלונן על זה.
תבקש שיכניסו את זה לשיח בכיתה בזמן שמדברים על זה.. אצלי בבית ספר זה די הפוך):
שואל השאלה:
וכל הילדות האלה באמת חושבות שכל הגברים אנסים אחר כך
וכל הילדות האלה באמת חושבות שכל הגברים אנסים אחר כך
2. מוזר רצח
1. תעלה אתה את הגברים.
3. זה ספציפית אצלך לדעתי, אצלי הייתי צריכה להתווכח עם אנשים ששורט לא שווה אונס ומדברים הרבה יותר על גברים.
1. תעלה אתה את הגברים.
3. זה ספציפית אצלך לדעתי, אצלי הייתי צריכה להתווכח עם אנשים ששורט לא שווה אונס ומדברים הרבה יותר על גברים.
שואל השאלה:
^^^^אצלנו לא מדברים בכלל. מדברים כל השנה רק על נשים. אפילו יש לנו עבודות של נשים אמיצות או גיבורות וכאלה(ולא של גברים גיבורים)
^^^^אצלנו לא מדברים בכלל. מדברים כל השנה רק על נשים. אפילו יש לנו עבודות של נשים אמיצות או גיבורות וכאלה(ולא של גברים גיבורים)
אוקיי ואיך זה מפריע לך?
שואל השאלה:
כי לא מדברים על גברים, רק על נשים. אם היו מדברים גם על גברים לא היה אכפת לי
כי לא מדברים על גברים, רק על נשים. אם היו מדברים גם על גברים לא היה אכפת לי
ניסית לפנות למורה שלך כדי שתגוון טיפה בחומר? למרות שזאת תלונה די מוזרה אבל אם זה מפריע לך אני לא יכול להאשים אותך
אם הייתה בעיה עם גברים היו מעלים גם את הנושא הזה... אם כל כך מפריע למישהו אז שהוא יעלה את הנושא
אנונימי
כן^
תיזום אתה.
תספר אתה על גיבורים, תסביר אתה על בעיות של גברים.
בהצלחה
תיזום אתה.
תספר אתה על גיבורים, תסביר אתה על בעיות של גברים.
בהצלחה
שואל השאלה:
סבבה, תודה
סבבה, תודה
קידום אג'נדה שמאלנית, אני חושב בעיקר בגלל שרוב המורים שמאלנים
הפוך
בשיעור תנך מדברים רק על בנים..... ועוד מלא אפליות
בשיעור תנך מדברים רק על בנים..... ועוד מלא אפליות
זה מה שכתוב בתנך חחח, אז ברור כי בתנך היו שוביניסטים קצת ובנות פחות היו חשובות
באותו הנושא: