17 תשובות
אני לא עשיתי
שואל השאלה:
וזה בסדר
וזה בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
?
?
אנונימית
כן ברור..
תתיעצי עם ההורים
אני לא עשיתי גם
פעם שמעתי שמישהי השתתקה בגלל זה אז אימא שלי לא הסכימה שאעשה
פעם שמעתי שמישהי השתתקה בגלל זה אז אימא שלי לא הסכימה שאעשה
אני עשיתי.
אני גם בהתחלה סירבתי בגלל כל הטענות שהיו באוויר נגד החיסון הזה אבל בסוף העדפתי להתחסן.
ממליצה לך לשאול את אמך ולהתייעץ איתה. יש כמה פעמים בחיים שאישה אמורה להתחסן נגד פפילומה, אז אולי היא נתקלה בחיסון.
לגבי התופעות לוואי- כמו לכל חיסון יש תופעות לוואי. כאב מקומי, כאבי ראש, קצת חום וזה נמשך למשך יום גג יומיים. יש דברים שהם יותר קיצוניים אם את אלרגית לחיסונים וכו'.
אני גם בהתחלה סירבתי בגלל כל הטענות שהיו באוויר נגד החיסון הזה אבל בסוף העדפתי להתחסן.
ממליצה לך לשאול את אמך ולהתייעץ איתה. יש כמה פעמים בחיים שאישה אמורה להתחסן נגד פפילומה, אז אולי היא נתקלה בחיסון.
לגבי התופעות לוואי- כמו לכל חיסון יש תופעות לוואי. כאב מקומי, כאבי ראש, קצת חום וזה נמשך למשך יום גג יומיים. יש דברים שהם יותר קיצוניים אם את אלרגית לחיסונים וכו'.
שואל השאלה:
יש לי רגישות לגי איקס ספידי רגישות לפול ולפעמים החומר נמצא גם בתרופות
יש לי רגישות לגי איקס ספידי רגישות לפול ולפעמים החומר נמצא גם בתרופות
אנונימית
אם יש לך רגישויות למינהם הכי טוב יהיה להתקשר לרופא משפחה, להגיד לו מה הרגישויות / האלרגיות שלך ואם לפי זה מותר לך או אסור לך להתחסן.
אם את יכולה להתחסן (מבחינת אלרגיות) אז לפי דעתי כדאי. אני אישית (אני בן) התחסנתי. לאף אחד אצלי בכיתה (גם לבנות) לא היו תופעות לוואי מעבר לקצת חום וכאב במקום הזריקה
שואל השאלה:
לא משנה
לא משנה
אנונימית
שואל השאלה:
אני עדין מפחדת
אני עדין מפחדת
אנונימית
שואל השאלה:
מותר לעשות את החיסון בזמן שאני בביעוץ?
מותר לעשות את החיסון בזמן שאני בביעוץ?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה למי שענה
תודה למי שענה
אנונימית
עשיתי את החיסון, בקשר לביוץ לא שאלו אותנו אז אני מניחה שזה לא משנה, במידה שיש לך אפשרות שתהיי אלרגית למשהו תתיעצי עם רופא/ה, מרגישים את החיסון מתפשט בדם לרבע שכזה וזהו לא מרגישים יותר ועדיף להתחסן מאשר לקחת את הסיכון להידבק בנגיף הפפילומה שגורם לסרטן הרחם
תעשי, אני עשיתי.. אף אחת ממי שהכרתי לא היתה עם תופעות וזה יכול למנוע לך המון סבל בהמשך אם חס וחלילה תדבקי..
כמובן שהתופעה העיקרית היא כאב ביד כמה ימים, וכאב של הדקירה.. חוץ מזה, לא משהו רציני.. עובר תוך יום- שבוע.
כמובן שהתופעה העיקרית היא כאב ביד כמה ימים, וכאב של הדקירה.. חוץ מזה, לא משהו רציני.. עובר תוך יום- שבוע.
ברור שלעשות זה חיסון חשוב
זה לא כואב לא היה לי שום תופעות
זה לא כואב לא היה לי שום תופעות
אנונימית
באותו הנושא: