4 תשובות
נשאר לך עוד שנה
זה כלום
בקטע טוב
באיזה תפקיד את ולמה רע לך
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
לא נשאר לך עוד כזה הרבה תהיי חזקה ותעזרי בחברים לסיים את זה כמו שהתחלת בלי להשבר באמצע. תשקלי אולי לעבור תפקיד אם לא מתאים לך אבל אל תותרי לעצמך