44 תשובות
הלכתי ברחוב ובדקתי אוטבוס בטלפון ואז ניתקעתי בעמוד ומישהו זר ברחוב צחק
התערבתי עם חברה שלי שאם אני אמצוץ תיון היא תהיה חייבת לי כסף ואז כשהיינו במכולת ביקשתי תכסף והיא צרחה כזה אני לא אמרתי שאני ישלם לך אם תמצצי אותו.... תבינו לבד כל האנשים שהיו שם הסתכלו עלינו
הסתכלתי במראה
קראתי למורה אמא?
כנל^
אימא שלי סיפרה סיפור לכיתה שלה שכשהייתי קטנה ישבתי עם סבא וסבתא שלי בשולחן וצעקתי להם "יש לי קקי" וכל הכיתה שלה צחקה-_-
אנונימית
הייתי באוטובוס ריק
והייתי חרמן אז התחלתי לאונן (ישבתי כיסא אחד לפני הסוף) ואז הנהג קלט וצרח עליי
והייתי חרמן אז התחלתי לאונן (ישבתי כיסא אחד לפני הסוף) ואז הנהג קלט וצרח עליי
אנונימי
חיכיתי לחברה שלי שתחליף בגדים בתא הלבשה בחנות ושמרתי לה, ופשוט מלא אנשים התחילו לבוא לכיוון שלי וצחקו עליי והצביעו עליי ולא הבנתי למה, מסתבר שמאחורי, ממש קרוב אליי, עמדה אישה מבוגרת עם תחתונים ובגלל שעמדנו כל כל קרוב כולם הניחו שאנחנו קשורות.
היה המשך הרבה יותר מביך לסיפור הזה אבל אני אחסוך מכם.
היה המשך הרבה יותר מביך לסיפור הזה אבל אני אחסוך מכם.
זה סתם מגעיל^^ בבקשה אל תעשה את זה בפומבי
קראתי למורה למתמטיקה סבתא
בטעות נישקתי את אחותה התאומה במקום אותה(נו מה אני יעשה הם נראות אותו דבר איך אני אמור להבדיל?!)
אנונימי
הן*
אנונימי
אני מנצח את כולכם
קראתי לחבר שלי אבא
עכשיו הוא כבר לא חבר שלי
קראתי לחבר שלי אבא
עכשיו הוא כבר לא חבר שלי
לפחות לא קראת לו דאדי^^
^אולי יום אחד...
אמא ליוותה אותי לכיתה ביום הראשון של כיתה ז ובכיתי זה פשוט מביך
פעם הייתי צריכה ממש לשירותים ואז צעקתי לאח שלי שיש לי קקי ורצתי לבית ושכנה שלי צעקה לי כזה "מהר מהר רוצי" וכל המשפחה שלי צוחקת עליי עכשיו
אה וגם כמובן קראתי למנהל שלי אבא אבל זה קורה למלא אנשים
והתנגשתי במורה שלי בטעות כשפתחתי את הדלת מהר
וואי אני בן אדם מביך מה זה
וואי אני בן אדם מביך מה זה
אה וגם פעם אחת המורה שלי באה להיכנס לכיתה ופתחתי תדלת חזק ועף לה כל הקפה מניד ונשפך עליה אבל זה היה מגיע לה
עשיתי חיקוי של מורה ואז היא עמדה מאחוריי
^^וואי גם זה קרה לי ואז המורה כזה עשה "אני עדיין פה"
זרקתי בטעות את הטלפון של המורה לפח וגם הייתה לי איזה מורה למתמטיקה שכולם שנאו והיינו לפני שיעור מתמטיקה ואז אמרתי כזה לחברה שלי וואי אינלי כוח למורה הזאת אני שונאת אותה והיא הייתה מאחורי
בטעות אמרתי לקראש שלי על פורטנייט
סע*ק
סע*ק
הייתה לי מצלמה פתוחה בזום ,אז רציתי לעבור למיטה וכולם ראו שהעברתי את המחשב למיטה וזה היה כזה מביך
פעם הייתי בבריכה ציבורית עם חברות שלי ובטעות נקרע לי התחתון של הבקיני וחצי מהבריכה ראתה לי את התחת
הייתי בזום ואז שחכתי לכבות מצלמה והתלבשתי קיצר כל הכיתה ראתה לי את כל הגוף ואחד הילדים צעק:
ואי איזה 3י3י יפה יש לך.
ואי איזה 3י3י יפה יש לך.
אנונימית
באתי לחזור הביתה ואז ראיתי חבורה של בנים ממש חמודים וחתיכים שאני מכירה ועשיתי כאילו לא ראיתי אותם ואז אבא שלי עבר אז כזה הסתובבתי ועשיתי לו שלום ובום נתקעתי בעמוד והם כולם התאפקו שלא לצחוק זה מביך ניסיתי להיות חמודה כזאת ויצאתי מפגרת(זה לא הסיפור הראשון שלי יש לי מלא)
לפני שנה אני וחבר שלי מהכיתה חשבנו שנגמר היום ולא ידענו שיש עוד שעה אז הלכנו לבית שלו וראינו סרטונים ביוטיוב ותוך כדי ילד מהכיתה מתקשר אלינו ושואל אותנו למה לא היינו בשיעור לאט לאט הבנו את מה שהוא אומר ולא ידענו איפה לקבור את עצמנו
דיברתי עם חברה שלי בהאוס על מישהו שהייתי דלוקה עליו ושתינו היינו באינסטגרם אז לא ראינו מי ובשיחה והוא נכנס לשיחה כשאמרתי שאני דלוקה עליו
אנונימית
הלכתי לאכול פיצה בקניון והיה רעש חשבתי שהמוכר שאל מה השם שלי ואמרתי אותו איזה 50 פעם עד שהבנתי שהמוכר ביקש ממני לשלם
שמתי עליי מגבת במקום בגדים והלכתי עם זה ברחוב חזרה הביתה כי נרטבתי וכולם הסתכלו עליי
שפכתי על המורה והמחשב קפה ביום האחרון של הבית ספר (היום הולדת שלי)
הלכתי עם חברות בטיילת בת ים וראינו שם ילד ערום
אנונימית
אתה יודע מה מצחיק יותר מ24 25
בטעות לקחתי למישהו את העגלה בסופר, כי היה מחסור בעגלות וחשבתי שזאת עגלה ריקה שלא שייכת לאף אחד.... אז משכתי אותה אליי ופתאום אני קולטת שהיא נימשכת עם יד שתופסת אותה... בושות חיי חח
אנונימית
היום ישבתי עם חברה בהפסקה במגרש בתיכון שלנו ושמענו שירים מהטלפון עם אוזניות ושרנו כזה בקול (היינו לבד) ואז היה איזה קטע שצרחנו את השיר ואז אנחנו קולטת שעברו שני בנים בני איזה 18 - 19 לידנו (ישבנו ליד השער) ושהם מסתכלים עלינו כאילו נפלנו מהירח ואז הם צחקו כזה
זה היה מביך ברמותת
זה היה מביך ברמותת
באתי לראיון עבודה ואחד העובדים ניסה לשאול אותי משהו אבל היה לו מבטא ממש כבד שלא הצלחתי להבין כלום ושאלתי "מה?" איזה 30 פעם
לא התקבלתי לעבודה
לא התקבלתי לעבודה
אנונימית
הלכתי ברחוב והייתי בשיחת טלפון, צחקתי ואז מישהו אמר לי "מה זה את בוכה או צוחקת?"
מאז אותו יום לא משמיעה את צחוקי בציבור
מאז אותו יום לא משמיעה את צחוקי בציבור
קראתי לאבא שלי אחי מול כל המשפחה המורחבת... לאבא שלי יש 6 אחים הילדים שלהם ובני/בנות זוג שלהם
יש מישהו בשכבה שלי שהוא לא נראה ממש טוב במציאות, אבל הוא העלה סטורי של הפרצוף והוא היה נראה שם די טוב, אז שמתי אותו בתור טפט בווצאפ
אחות שלו ואח שלי ידידים ממש ממש טובים אז הוא מכיר אותו
לפני איזה שבועיים אני ואח שלי הוצאנו איזה מטוס קטן כזה ושיחקנו בו, הוא לא נתן לי את השלט אז לקחתי את המטוס עצמו
בשביל שאחזיר לו הוא לקח את הטלפון שלי
יש לו את הסיסמא שלי, אז הוא פתח את הטלפון וראה אותו
הוא שאל אם זה הוא ואמרתי לו "כן, זאת בדיחה"
ברחתי לחדר ואחרי 5 דקות הוא בא אליי ואמר "שיחה של אח ואחות"
ידעתי שזה יגיע אז תכננתי מה להגיד (משהו שקרה בבית ספר, זה סיפור אמיתי אבל סתם חירטטתי שבדיוק דיברנו עליו ואז הוא העלה סטורי)
אני החלפתי את הטפט אבל לא יודע למה הוא נמצא רק כשהטלפון במצב לילה
אחות שלו ואח שלי ידידים ממש ממש טובים אז הוא מכיר אותו
לפני איזה שבועיים אני ואח שלי הוצאנו איזה מטוס קטן כזה ושיחקנו בו, הוא לא נתן לי את השלט אז לקחתי את המטוס עצמו
בשביל שאחזיר לו הוא לקח את הטלפון שלי
יש לו את הסיסמא שלי, אז הוא פתח את הטלפון וראה אותו
הוא שאל אם זה הוא ואמרתי לו "כן, זאת בדיחה"
ברחתי לחדר ואחרי 5 דקות הוא בא אליי ואמר "שיחה של אח ואחות"
ידעתי שזה יגיע אז תכננתי מה להגיד (משהו שקרה בבית ספר, זה סיפור אמיתי אבל סתם חירטטתי שבדיוק דיברנו עליו ואז הוא העלה סטורי)
אני החלפתי את הטפט אבל לא יודע למה הוא נמצא רק כשהטלפון במצב לילה
נרדמתי באמצע זום
לול
לול
התעוררתי באמצע הלילה והמשכתי סוג של לחלום שאני בטלפון ושהוא נפל לי מאחורי המיטה, קמתי והזזתי את המיטה, חיפשתי אותו איזה שעה ואז אני קולט שהוא על השולחן
קרא לי משהוא כמו שלוש פעמים שהלכתי לבאולינג ובטעות זרקתי למסלול של משהוא אחר
באותו הנושא: