הלכתי לקנות איזה משהו במכולת שקרובה לבית שלי והיה חסר לי 2שקל והמוכר ויתר לי ופעם לפני איזה חודש הוא ויתר לי ולחברה עוד 2שקל ולא נעים לי חשבתי ללכת להחזיר אבל החנות כבר סגורה וגם תכלס אני וחברות שלי קונות בחנות הזאת כמעט כל יום אז אהי חושבת שזה למה הוא ויתר לי אבל עדיין לא נעים לי להחזיר לו מחר?