התחברות הרשמה

וואי כנסו שנייה אני מרגישה ממש לא נעים

הלכתי לקנות איזה משהו במכולת שקרובה לבית שלי והיה חסר לי 2שקל והמוכר ויתר לי ופעם לפני איזה חודש הוא ויתר לי ולחברה עוד 2שקל ולא נעים לי חשבתי ללכת להחזיר אבל החנות כבר סגורה
וגם תכלס אני וחברות שלי קונות בחנות הזאת כמעט כל יום אז אהי חושבת שזה למה הוא ויתר לי
אבל עדיין לא נעים לי
להחזיר לו מחר?
12 באפריל 2021, 22:08
עצותחוות דעתמצב רוחהתייעצות    
2 תשובות
עדיף להחזיר תמיד טוב
F
Fastman
את יכולה אבל לא ניראלי זה כזה חשוב
ק
קובירה
באותו הנושא:
וואי אחותי ככל מעצבנת אותי כנסו שנייה דחוף!!
וואי כנסו שנייה
כנסו שנייה.....אני מרגישה חרא
וואי נכון שזה הרגשה ממש לא נעימה ): אני נמצאת בסיטואציה הזאת וזה ממש לא נעיםם ,(כנסו)
אוף כנסו שנייה אני צעקתי מקודם על אמא שלי ואני מרגישה כל כך נורא
וואי דחוף כנסו שנייה בבקשה
וואי כנסו שנייה
אני מרגישה מזעזע כנסו שניה
וואי כנסו שנייה (רק בנות)
וואי אמלה כנסו שנייה
אני מרגישה כלכך מאוכזבת מעצמי עכשיו כנסו שנייה