16 תשובות
וואו זה ניפץ לי תתפיסה
אבל למה לחשוב ככה
אבל למה לחשוב ככה
wtf
יש משחקים בלי סוף
אנונימי
משחקי מחשב=משחקי מחשב
חיים=חיים
חיים=חיים
שואל השאלה:
כי החיים הם רק אשליה שאתה מדמה בה את המוות בפינה
כי החיים הם רק אשליה שאתה מדמה בה את המוות בפינה
המטרה של משחקי מחשב זה לפרוק ולהנות מהמשחק . לסיים משימה זה הנאה מתחושת הצלחה . מי שמשחק במשחק כל היום זה בזבוז זמן אלא אם כן זו גם העבודה שלו , אבל אם הוא משחק פעם בכמה זמן זה פריקת מתחים מעבודה או לימודים.
החיים זה יותר ממשחק אפשר להקים משפחה, לחיות עם אנשים ולעבוד ולהשפיע על הכלל
החיים זה יותר ממשחק אפשר להקים משפחה, לחיות עם אנשים ולעבוד ולהשפיע על הכלל
אבל אם זה נכון כל אחד בשלב אחר וכל אחד צריך לעשות משימות אחרות כדי לסיים את המשחק...
שואל השאלה:
החיים הם כמו sims
החיים הם כמו sims
קצת כמו סימס בעצם
all inclusive
all inclusive
חחח איזה. שטויות אולי סימס זה חיקוי לחיים . אתם סתם הופכים את הדברים, שואל השאלה לא הגעת לאיזה פריצת חשיבה
שואל השאלה:
אולי החיים זה חיקוי לסימס
אולי החיים זה חיקוי לסימס
כן אחי חג שמח
שואל השאלה:
חג שמח חייזר של המוסד
חג שמח חייזר של המוסד
המטרה של משחקים זה לספק חוויה(ולהשיג כסף ליצרן תוך כדי) לרוב.
אנונימי
במשחקי המשחקי אתה רק רוצה להצליח בשלבים הקשים ולסיים אותו כמה שיותר מהר, אבל בחיים האמיתיים הדרך חשובה גם. הדרך בונה את האדם והתכלית של האדם משתנה גם כן
כן אנחנו נולדים לעולם במטרה
לעשות משימות ורק מתי שאנחנו
מסיימים אותם? אנחנו נעלמים מהעולם
ודור חדש נולד ועושה משימות אחרות
לעשות משימות ורק מתי שאנחנו
מסיימים אותם? אנחנו נעלמים מהעולם
ודור חדש נולד ועושה משימות אחרות
באותו הנושא: