11 תשובות
כלום להתחבר אליהם פשוט
פשוט תבואי תיהי את ותיהי נחמדה ועם ביטחון ואנשים ותזכרי שגם אם ביום הראשון הולך חרא הכל טוב
^^^
אם אין לך איך לעזור, אז פשוט תנעצי וזהו
למה את כותבת את זה בכלל? חח לא בקטע רע.. בשביל פרח?

ולשאלה..
את לאט לאט תכירי אותם, אל תדאגי.
אנונימית
הזדמנות להכיר אותם
תבואי אליהם בביטחון תראי להם שאין לך מה להפסיד פה. פשוט תהיי את והם ימשכו כבר לאישיות שלך תציעי לעשות סלפי וכאלה ..
ניראלי הבנת את הכוונה שלי
שואל השאלה:
מאיפה הסקתם את זה שאני בת
שואל השאלה:
mastoola זה עצה נוראית
אה אופס
אנונימית
תקשיב לי תתחיל פשוט לדבר
תעשה רושם ראשוני טוב תסמוך עלי
ת-ד-ב-ר
תנסי להכיר ולהתחבר לילדים לדבר איתם
חחח מצטערת שזה לא עוזר לך