10 תשובות
כן זה נמוך
נחשב נמוך לדעתי
נמוך מהממוצע, אבל כמובן שאת לא לבד בזה.
אני בת 16, גובה 1.55
אבל זה רק גובה, בקטנה.
אני בת 16, גובה 1.55
אבל זה רק גובה, בקטנה.
אני 1.52 כפרע..
ויש לי אולי אולי יגבהה עוד 2 ס"מ..הכל בסדר
ויש לי אולי אולי יגבהה עוד 2 ס"מ..הכל בסדר
זה נמוך אבל אין לך מה לדאוג כי את בת אז זה לא כזה מעצבן כמו אצל בנים
זה גובה מעולה.
כן. נחשב נמוך לדעתי
זה גם הגובה שלי, וגם לי עשו בדיקות ואני לא הולכת לגבוה יותר.
זה אמנם מתחת לממוצע אבל זה בסדר גמור, לכל אחת יש גוף שונה וגנטיקה שונה ואני ממש אוהבת להיות נמוכה:))
זה אמנם מתחת לממוצע אבל זה בסדר גמור, לכל אחת יש גוף שונה וגנטיקה שונה ואני ממש אוהבת להיות נמוכה:))
לא זה לא ממוצע אבל זה כן אחלה
שואל השאלה:
אני מרגישה לגמרי שלמה עם הגובה שלי, פשוט רציתי לדעת אם הוא ממוצע או לא (סתם מתוך סקרנות)..
אבל תודה על התגובות ❤
אני מרגישה לגמרי שלמה עם הגובה שלי, פשוט רציתי לדעת אם הוא ממוצע או לא (סתם מתוך סקרנות)..
אבל תודה על התגובות ❤
אנונימית
באותו הנושא: