14 תשובות
פאק כן
אני מוצאת את עצמי צוחקת בכוח
אני מוצאת את עצמי צוחקת בכוח
נשבעת שזה נכון
שואל השאלה:
נשבעת
נשבעת
אנונימית
זה נקרא מצב כפית
אנונימי
שואל השאלה:
לאלאלא זה לא מצב כפית.
כי הבדיחות לא מצחיקות או משהו כזה, זה פשוט שאנחנו צוחקות כי לא נעים לנו.
לאלאלא זה לא מצב כפית.
כי הבדיחות לא מצחיקות או משהו כזה, זה פשוט שאנחנו צוחקות כי לא נעים לנו.
אנונימית
מצב כפית זה כשצוחקים ממשהו מטומטם ואי אפשר להפסיק לצחוק כזה
בסיטואציה הזאת זה כזה לצחוק בכוח
בסיטואציה הזאת זה כזה לצחוק בכוח
שואל השאלה:
ב ד י ו ק
ב ד י ו ק
אנונימית
הכוונה היא שהבנים במצב כפית
אנונימי
שואל השאלה:
מה
מה
אנונימית
שואל השאלה:
לא, כי הם לא צוחקים.
הם מספרים המון בדיחות
לא, כי הם לא צוחקים.
הם מספרים המון בדיחות
אנונימית
חחחחחח כןן וזה כזה מתחיל להיות מעצבן ומביך שלא יודעים מה לעשות ואני מרגישה כמו סתומה שאני ממשיכה לצחוק
כןן וואו
לאלא את לא מוזרה באמת משהו מוזר איתם..
לא הכל מצחיק אותי, כשזה לא מצחיק אותי אני מחייכת - כי הכוונה טובה. וכשזה מצחיק אני צוחקת, ברוך השם מעולם לא צחקתי בכוח. לא הרגשתי צורך להוכיח שאני צוחקת מכל קשקוש. מי שלא מכבד את זה שמותר לך להנות מחלק מהבדיחות. לא באמת מכבד אותך, ואת ההעדפות שלך
באותו הנושא: