7 תשובות
לדעתי בוגד/ת נשאר/ת בוגד/ת
לא הייתי יוצא עם מישהי שבגדה פעם
מסכים בוגד נשאר בוגד
והוא לא ישתנה בחיים
ואנשים שבוגדים פשוט מיותרים בעולם הזה
אנשים בוגדניים ומזעזעים ואני אישית לא הייתי יוצאת עם מישהו שפעם בגד.
שואל השאלה:
מסכימה עם כולכם/ן
איכס אנשים דוחים
אף פעם לא לסלוח לבוגד
מסכימה עם המשפט, לא רק שהם ישארו בוגדים לנצח, הם גם לא צריכים להיות בזוגיות ולא מגיע להם להיות בזוגיות
ואני גם לא מבינה את האנשים שמסכימים שיבגדו במישהו איתם. הרי אם הם והאדם שבגד בבן/בת הזוג שלו איתם יהפכו לזוג מה גורם להם לחשוב שהוא לא יבגוד גם בהם?
אסור לסמוך על בוגדים אפשר לסלוח אבל לא לשכוח
את סולחת בשביל עצמך ולא שוכחת גם בשביל עצמך ...
אדם שבוגד פעם אחת הסיכוים גבוהים יותר שיבגוד שנית...