13 תשובות
כן, יש לי חברים כאלה למרות שאני כן תומכת בקהילה לכל אחד יש את הדעה שלו
יש לי חבר כזה
אני בעצמי לא סגור על זה
אוק מה הבעיה העיקר שיהיה כיף להיות איתו ולדבר וכאלו
כן זה אולי מאוד מעצבן אבל זוהי הדעה שלהם
לא
לדעתי אם אתה חבר של בן אדם גזען/הומופוב זה תכלס תומך בו
הייתי מנתקת קשר ישר
לא כי אני לסבית
אנונימית
כן, כל החברים שלי דתיים וכולפ הומופובים, אנחנו מנסים לא להיכנס לנושא הזה, אבל כשאנחנו נכנסים....
אנונימי
אני כן כיאלו כי גם חלק מהמשפחה שלי ככה אין ממש מה לעשות עם זה
כן אמנם יש לו דעה שונה משלי אבל אני עדיין אכבד את הדעה שלו כמו שהוא מכבד את הדעה שלי ואני פשוט אנסה להתעלם מהדעה שלו כאילו לא לדבר על זה יותר מדי
אנונימית
כן, אני מכבדת דעות של אחרים.
יש לי חבר הומופוב ואני גיי מחוץ לארון וזה לא מפריע לי