8 תשובות
תיהי בכיתה או איזו פינה בבית ספר בהפסקה אם אוזניות ופלאפון הכי טוב :)
את מדהימה , ולמדהימים לרוב לא מתחברים.
חברים עוד זה יבוא לבד אל תחשבי על זה.. אם זה עכשו או שלבים יוצר מאוחרים, ותמיד אפשר להיות עם חברים באינטרנט שישמחו אותך
את מדהימה , ולמדהימים לרוב לא מתחברים.
חברים עוד זה יבוא לבד אל תחשבי על זה.. אם זה עכשו או שלבים יוצר מאוחרים, ותמיד אפשר להיות עם חברים באינטרנט שישמחו אותך
היי (:
את צריכה להתחיל להתחבר לאנשים
מבינה שאת ביישנית (אני בול כמוך חחח), אבל את צריכה להתחיל להיפתח לאט לאט. תתחילי בשיחות כמו ''היי, מה קורה?'' ואז תנסי למצוא נושאים משותפים
את צריכה להתחיל להתחבר לאנשים
מבינה שאת ביישנית (אני בול כמוך חחח), אבל את צריכה להתחיל להיפתח לאט לאט. תתחילי בשיחות כמו ''היי, מה קורה?'' ואז תנסי למצוא נושאים משותפים
את לא אשמה בכלום, תדברי עם מישהו, תפני לעזרה ממנהל או מורה או הורים שלך. תנסי להכיר חברים. אל תפחדי
שבי בכיתה ותחשבי איך כולם אוהבים אותך.
שואל השאלה:
כולם ניסו להתחבר אלי ואני אליהם אבל אף אחד מהם לא באמת מתאים לי אז הם התרחקו וההורים שלי לא אכפת להם אני מבקשת לעבור בית ספר לחברה שלי אבל הם לא מקשיבים...
כולם ניסו להתחבר אלי ואני אליהם אבל אף אחד מהם לא באמת מתאים לי אז הם התרחקו וההורים שלי לא אכפת להם אני מבקשת לעבור בית ספר לחברה שלי אבל הם לא מקשיבים...
אולי תנסי שוב, מה עם חוגים, קורסים, תנועות נוער, התנדבות ?אולי תמצאי אנשים שכן מתאימים לך
בואי ניהיה חברות אז
מכירה תמצב, ממליצה פשוט טלפון+ אוזניות ואת מסודרת. באמת שמוזיקה זה ליטרלי הדבר שמחזיק אותי בחיים
כל תקופה תעבור, את מדהימה ואם הם לא רוצים להיות חברים שלך הם ליטרלי מפספסים.
כל תקופה תעבור, את מדהימה ואם הם לא רוצים להיות חברים שלך הם ליטרלי מפספסים.
באותו הנושא: