7 תשובות
אני גם ככה.
לא חושבת שיש איזו סיבה.
לא חושבת שיש איזו סיבה.
זה לא אומר כלום, כולנו שונים.
אולי זה אומר שאת ביישנית יותר וזה מבייש אותך שמחמיאים לך
שואל השאלה:
אה טוב, זה אממ מעודד ( :
חשבתי שזה אומר שמשהו לא בסדר בי
אה טוב, זה אממ מעודד ( :
חשבתי שזה אומר שמשהו לא בסדר בי
אנונימית
חחח גם אני ככה בגלל זה אמרתי את זה כי אני גם ביישנית ובדרך כלל זה נובע אצלי מזה
זה ממש נורמלי גם אני לא אוהבת שמחמיאים לי ולהחמיא לאחרים
אנונימית
היי, ברור שיש סיבה.
זה אומר שיש לך דימוי עצמי נמוך,
אדם שאומר תודה על מחמאה, יודע שזה מגיע לו לכן הוא מרגיש מרוצה. אבל כאשר הוא לא מרגיש מרוצה, זה אומר שבתת מודע הוא מנסה להכחיש את המחמאה, ובעצם אומר "לא תודה, זה לא מגיע לי".
זה אומר שיש לך דימוי עצמי נמוך,
אדם שאומר תודה על מחמאה, יודע שזה מגיע לו לכן הוא מרגיש מרוצה. אבל כאשר הוא לא מרגיש מרוצה, זה אומר שבתת מודע הוא מנסה להכחיש את המחמאה, ובעצם אומר "לא תודה, זה לא מגיע לי".
באותו הנושא: