5 תשובות
אני לא ממש אוהב משפטי פתיחה ... אבל אם את רוצה תשתמשי ... אבל פשוט תגידי לו היי מה קורה הבפסקה כשאתם אחד ליד השני ... אבל אל תרדפי אחריו
תישלחי לו גם רמזים באיזשהו שלב
את צריכה להראות לו שאת מעוניינת אבל לתת לו ליזום ...
את צריכה כאילו כשאתם מדברים לצחוק מכל הבדיחות כזה טיפה אולי כזה לגעת בו בשלב כזה יותר מאוחר ולהסתכל עליו כזה אבל לא לבהות בו
שואל השאלה:
איך? מה לעשות?
איך? מה לעשות?
באותו הנושא: