8 תשובות
תביאי גקט מקסימום
כן. לכי עם חולצה קצרה.
אל תסבלי מחום בגלל שיערות
ואני רוצה את הכתובת של מי שיעיר לך על השיערות
אל תסבלי מחום בגלל שיערות
ואני רוצה את הכתובת של מי שיעיר לך על השיערות
לא אומרים כלום, זה טבעי ואת לא צריכה הסברים לאף אחד. אבל אם לא נעים לך שימי ז'אקט
שואל השאלה:
זה לא פאדיחה ^?
זה לא פאדיחה ^?
אנונימית
ממש לא
אין שום בעיה בשיערות. ומי שלא חושב ככה אני אדפוק לו אלה בראש
את בן אדם וכמו שכתבו מעליי זה טבעי לגמרי ולכולם יש
לכי עם מה שבאלך אני לא רואה סיבה שתסבלי בגלל פאקינג שערות ביידים