12 תשובות
לגשת ולהשכל
לעשות מועד ב אם אפשר
אם לא אז לגשת
אם בטוח תיכשל אל תלך אם יש סיכוי עדיף לנסות
לא לגשת ולעשות מועד ב'
אם יש מועד ב', לגשת. אם לא ויש רק מועד השלמה אז לא
לגשת ולהיכשל כדי להגיד שלפחות ניסיתי, לפעמים זה עוזר לקבל מועד ב
ברור שלגשת אם תצליחי משהו תעשי זה עדיף מלקבל 0
להכשל כי לומדים מטעויות
לגשת למבחן
שואל השאלה:
לגשת**
אנונימי
לגשת עדיף לנסות מאשר להתיאש
לגשת
לפחות תנסי