התחברות
הרשמה
יש לי מחר מבחן באנגלית של איזה 30 אחוז ולא למדתי בכלל, ללכת מחר בכל זאת ולהכשל ולדפוק לעצמי את הממוצע באנגלית
או לא ללכת מחר ועוד כמה ימים לעשות מועד ב של המבחן?
10 בדצמבר 2019, 20:40
הכנה למבחן
ציונים
להתכונן
2 תשובות
מועד ב עדיף לדעתי
א
אני מי שאני.
אם יש לך אפשרות לעשות *גם* מועד ב אז תעשי
w
women/il
באותו הנושא:
שכחתי שיש לי מבחן באנגלית מחר ולא למדתי!
אם קיבלתי54 מתוך 70 אחוז ו30 מתוך 30 אחוז, (זה מבחן באנגלית, אחד זה אנסין ואחד זה הקראה) כמה זה יוצא לי?
אני בכיתה ט' המחצית עברה ויש לי מורה חדשה לאנגלית בהקבצה שלי השנה (ב) ויצא שפשוט לא למדתי, לא למדתי למבחנים (המשך בפירוט)
קיבלתי 75 באנגלית במבחן של חמישים אחוז ואני בכיתה י זה יפגע לי בעתיד?
יש לי מחר מבחן באנגלית קטן אבל עדיין לא למדתי ואין לי את המחברת ולחברות שלי גם אין...
אם למדתי למבחן המון ונגיד שמחר יש לי מבחן אז אני יכול לשכוח הכל ?
מחר יש לי מבחן ושכחתי מזה שיש לי מבחן בגלל זה לא למדתי מה לעשות?
אף פעם לא למדתי למבחן, יש לי בשלישי מייצב ואני רוצה ללמוד אליו, איך לומדים למבחן?
אני מחר עושה תבגרות באנגלית E אנסין וקטע שמיעה. אפשר טיפים למבחן בבקשה ? לא למדתי בכלל ._.
יש לי מבחן בתנ"ך על הבוקר אבל אני עייפה רצח הלכתי לישון באיזה שתיים כי למדתי..
באנגלית המגן והמבחן בגרות זה 50 ו50 אחוז או שזה 30 המגן ו70 אחוז הבגרות?