4 תשובות
שואל השאלה:
כי אומרים שעדיף בלי שמן
כי אומרים שעדיף בלי שמן
אנונימי
כן
אפשר עם כף שמן
אפשר עם כף שמן
שואל השאלה:
3/2 זה בסדר?
3/2 זה בסדר?
אנונימי
כן הכל טוב
באותו הנושא: