5 תשובות
העולם הזה עגול ... פעם את למעלה פעם את למטה הכל יהיה בסדר מבטיחה
ברור שהכל יהיה בסדר
תמיד יש סוף טוב ובסןף כולם שמחים
אם את לא שמחה עכשיו סימן שזה לא הסוף
יש לך עוד דרך ואם את עוברת משנו תדעי שזאת רק תקופה, אם תרצי לדבר אני פה❤
תאמיני לי יהיה בסדר
אני פה עם צריך :)
זה הולך להיות בסדר אני באמת מתכוון לזה
זה הולך להיות בסדר ואני אגיד לך למה. החיים האלה קצרים וגם שקרה משהו יש לנו תמיד את הכוח הזה בנשמה שיעזור לנו להמשיך. יש גם דברים בנוסף שהעולם הביא לנו שיכולים לעזור לנו להתגבר על הדברים הקשים שאנחנו עוברים. יש גם אנשים כולל עצמי שאפשר לדבר איתם. בסופו של דבר הכל יסתדר עם הזמן, הזמן מרפא פצעים ומקרים.