7 תשובות
רק להזכיר שאתה מושלם כמו שאתה ובאמת אתה לא צריך את כל זה, אבל בכל מקרה, בהצלחה :))
שואל השאלה:
התנהגות א - מחצית קודמת היה לי ב עם 100. חיסורים עכשיו אני עם 10.
להיות ביוניסטרים - אני נמצא.
הקבצה א מתמטיקה - אני נמצא.
הקבצה א אנגלית - אני נמצא.
הקבצה א מדעים - אני נמצא.
כיתת נחשון - לא נמצא , בשנה הבאה אני מקווה שהם יקבלו אותי.
מגשימים - לא התקבלתי.
מגמת מדעי המחשב - עדיין אין תשובה.
מגמת פיזיקה - עדיין אין תשובה.
(נרשמתי לבית ספר ועדיין לא אומרים מי התקבל לאיפה אבל אני חושב שאני יתקבל)
אנונימי
שואל השאלה:
זה איך אני מבחינה לימודית .
אנונימי
אתה אני???? אני בדיוק אותו דבר רק בלי החלק של המספיק מוטיבציה כדי לעשות הכל
דבר ראשון כל הכבוד לך אדוני
שינוי זה לא מובן מאליו וגם אני עצלן מדי לעשות דברים אז שאפו
בהצלחה לך
ואני חושב שהכל אפשרי כל עוד אתה רוצה את זה מספיק.
שואל השאלה:
יש לי מוטיבציה , אני כל יום מדמיין איך זה יהיה ללכת לבית ספר או כל מקום אחרי שאני ארגיש שהצלחתי לעמוד במטרות שלי
אנונימי
וואי כבוד ברצינות, נשמע שאתה לגמרי יכול וגן מקסימום תוותר על דבר אחד כי חלק לא חשובים עד כדי כל בשביל הצלחה בהמשך החיים.
אני מאמין שתצליח הכל