5 תשובות
אני שמה כל הזמן את התיק הכי נמוך
לא יראה מוזרר
לא זה לא מוזר גם אני עושה את זה כשאני במחזור כדי שאם יש כתם אז לא יראו
ויש מלא ילדים שאוהבים שזה ככה נמוך
ויש מלא ילדים שאוהבים שזה ככה נמוך
לא מוזר בכלל הכל טוב
זה לא יראה מוזר, יש כאלה שאוהבים ללכת עם תיק נמוך
באותו הנושא: