7 תשובות
אני שתי דקות משם תמיד אמרו שזה בית ספר של ערסים
מאנשים שאני מכירה שלמדו שם
הבית ספר ממש טוב, גם יש לו שם טוב
הבית ספר ממש טוב, גם יש לו שם טוב
זה בית ספר טוב אבל אתה צריך להיות שם באותה סקאלה, באיזה שכונה אתה גר אולי אני אמליץ לך על אחרים...
יש לי הרבה חברים מבויאר, מתכנן לעבור לשם, אחלה בית ספר
אנונימי
פעם היה בית ספר טוב היום קצת פחות
שואל השאלה:
אני מהר חומה ואני לומדת שם ואני רוצה לעבןר
אני מהר חומה ואני לומדת שם ואני רוצה לעבןר
למה את צריכה להגיע עד לבויאר? תלמדי באורט מינקוף זה גם מצוין
באותו הנושא: