3 תשובות
לא עברתי אבל כעיקרון אני יודעת איך זה הולך
כרגע את עם אמורה להיות עם מלווה 3 חודשים יום לדעתי 3 חודשים לילה
וצריך לסמן איפה שהוא לציין שהיית עם מלווה וכל מיני תבררי עם המורה נהיגה שלך או בגוגל בטוח כתוב
בהודעה שעברת טסט שלחו לך קישור, תיכנסי אליו מחר, תשלמי 93(אם אני זוכרת נכון) שקלים ותוכלי להדפיס בבית את ההיתר נהיגה. את לא חייבת לנסוע לדואר.
ואז תוכלי לנסוע עם ההיתר. את צריכה שלט נהג חדש.
ומלווה שלושה חודשים ביום ובלילה ושלושה חודשים רק בלילה.
בסיום המלווה תצטרכי להצהיר שליוו אותך 50 שעות.
הרשיון הקבוע יגיע בכרטיס בדואר עוד חצי שנה.
מזל טוב וסעי בזהירות:)
יום אחרי הטסט את יכולה ללכת לדואר/רשיומט/באינטרנט להדפיס את הרשיון הזמני והוא עולה 90 ומשהו
המלווה נספר ממתי שהוצאת את הרשיון הזמני אז אל תחכי עם זה