6 תשובות
להוציא עליה את כל העצבים
תגידי לה את באמת
פשוט בצורה יפה
כי בכל זאת היא אמא שלך
תסבירי לה את נקודת מבט שלך
ותעמדי על שלך
את מבינה שזה קרב עכשיו למי להרים את האגו ? מה זה משנה מי צודק תיהיי בצ'יל
ID1
פשוט תגידי לה את הצד שלך... אין לך מה לבלף.
שואל השאלה:
בסוף שלחתי לה-

טוב תודה אימוש אני אוהבת אותך סליחה
אני אשתדל יותר ביום ראשון
אנונימית
לנהל שיחה קשובה מאופקת ותרבותית.