4 תשובות
יצאת לא בסדר. תתנצל בפני שתיהן ותסבירי שלא התכוונת
אפשר להגיד עושה עליך בטן, אבל למה היית צריכה להוסיף את ה "לא שחסר לך"?
ובמקום להתנצל צעקת על שתיהן שמנות.
יצאת מגעילה, תבקשי סליחה.
ובמקום להתנצל צעקת על שתיהן שמנות.
יצאת מגעילה, תבקשי סליחה.
אנונימי
שואל השאלה:
תכלס מה אני עושה עכשיו
תכלס מה אני עושה עכשיו
אנונימית
מתנצלת
באותו הנושא: