9 תשובות
תמיד אפשר
תתני לזה שבועיים בערך, שהחור ייסתם כראוי.
שואל השאלה:
אם החור לא נסתם כראוי אני יכולה?
עדיף שלא, בשביל שהאיזור הסחוסי יירגע, אחרת זה יכול להיות טראומתי לגוף.
למה הורדת אם אפשר לדאול? ועדיף שתשאלי מומחה
אחרי שהוא נסתם או מחלים
שואל השאלה:
^^נאבד לי הנזם ואין לי עוד אז במקום לקנות בתקווה שאני אצליח לשים אני אעשה חדש
האא אוקיי תעדכני ואיך הוא נאבד לך?
האא אוקיי תעדכני ואיך הוא נאבד לך?