7 תשובות
ידידה זה כמו חבר בן רק עם כל השיט והדרמה של בנות.
בדרך כלל אני מרגישה שבנות יותר שופטות מהר , תופסות סטיגמות
אני לא חושבת שצריך להכליל. אבל לרוב בנות קנאיות יותר
כאילו גם אני קנאית כן
בנים יותר מחמיאים מאשר בנות בדרך כלל ..
בנות יותר שופטות , יש בנות שיעבירו את הנושא שיחה אליהם כדי שתיעצי לה ( לא מכלילים אבל זה אופי) בנות יותר מרכלות ומספרות על השיחה אבל בדרכ זה באמת השיפוט
Snt
בנות לפעמים שופטות לרוב מהר יותר מוצאות על הרבה דברים לריב (לא מכליל)
אין סיבה
זה משתנה מאחד לאחד המין של בן אדם לא מגדיר את איך ומה שהוא יענה לך