תשובה אחת
יצוא ביטחוני זה דבר לגיטימי לחלוטין ומדינות דמוקרטיות רבות אחרות עושות את זה גם אם לא יקנו מאיתנו יקנו ממישהו אחר כך שזה לפחות הרע במיעוטו ככה לפחות אנחנו מרוויחים