וודפאק יש מורים שמחזיקים אקדחים, איך אתה יכול ללמד ולחנך כשאתה עם מכונת הרג זה לא הגיוני. ישראל בין המדינות המובילות בעולם בלמכור נשק ואנשים מתייחסים לזה כדבר טוב המוני אנשים בעד קריאות כמו מוות לערבים להגיד מילים כמו שלום וכיבוש הופכים אותך אוטומטית לשמאלני בוגד מסריח הזיה
יצוא ביטחוני זה דבר לגיטימי לחלוטין ומדינות דמוקרטיות רבות אחרות עושות את זה גם אם לא יקנו מאיתנו יקנו ממישהו אחר כך שזה לפחות הרע במיעוטו ככה לפחות אנחנו מרוויחים