9 תשובות
לא הכי יפה טבעי
כל אחד אוהב משהו אחר, לי יצא להיתקל גם בבנים שאוהבים טבעי
לא
אני אישית מעדיף טבעי
חוץ מזה תעשי מה שעושה לך טוב ולא מה שעושה לאחרים
לא זה בכלל לא מוריד
האמת שזה יותר מעלה
Hex
מעלה מאד
אני בת ולא
הכי להיפך
לא ההיפך