9 תשובות
לא הכי יפה טבעי
כל אחד אוהב משהו אחר, לי יצא להיתקל גם בבנים שאוהבים טבעי
לא
אני אישית מעדיף טבעי
חוץ מזה תעשי מה שעושה לך טוב ולא מה שעושה לאחרים
אני אישית מעדיף טבעי
חוץ מזה תעשי מה שעושה לך טוב ולא מה שעושה לאחרים
לא זה בכלל לא מוריד
האמת שזה יותר מעלה
מעלה מאד
אני בת ולא
הכי להיפך
לא ההיפך
באותו הנושא: