13 תשובות
אני בדיוק כמוך, בכללי יש לי גפ חרדות מרכב.
אני חושבת שבסופו של דבר צריך להתגבר על זה כי גם ככה בסוף נצטרך לעשות כי לא קל להיות ללא רכב/רישיון בישראל.
אני חושבת שבסופו של דבר צריך להתגבר על זה כי גם ככה בסוף נצטרך לעשות כי לא קל להיות ללא רכב/רישיון בישראל.
תחכי עוד טיפת זמן וכולם חוששים בהתחלה
אף אחד לא שולט בהתחלה בגלל זה יש את המורה ויש לו גז וברקס אצלו ככה שהוא יכול לתת ברקס אם צריך
בהגה הם מתקנים
אני יודעת שזה מפחיד גם אני בהתחלה פחדתי אבל המורה יודע מה לעשות וככה לומדים לנהוג ולהשתלט על הבלמים
בהגה הם מתקנים
אני יודעת שזה מפחיד גם אני בהתחלה פחדתי אבל המורה יודע מה לעשות וככה לומדים לנהוג ולהשתלט על הבלמים
אנונימית
שואל השאלה:
וכשנוהגים לבד לא שוכחים על איזה בלמים ללחוץ?
לא נכנסים לבלאקאאוט?
וכשנוהגים לבד לא שוכחים על איזה בלמים ללחוץ?
לא נכנסים לבלאקאאוט?
קודם כל את תופסת קצת ניסיון בשיעורים ואחרי הטסט חייבים מלווה כדי לתפוס ניסיון בכביש
אני לא יודעת אם זה יקרה אחרי שנוהגים לבד אני עוד לא הגעתי לטסט אבל אני בטוחה שזה קורה לפעמים לאנשים אבל לא הרבה פשוט מהר חוזרים לנכון
את תלמדי בשיעור המורה ילמד אותך וגם תאמרי לו את הפחד וגם תראי שהפחד נעלם עם הזמן תופסים ביטחון
אני ממש פחדתי בהתחלה אבל המורה רואה הכל גם מה שהולך לקרות ושומר שכלום לא יקרה ועכשיו אני עם יותר ביטחון ותראי שזה יקרה גם לך
אני לא יודעת אם זה יקרה אחרי שנוהגים לבד אני עוד לא הגעתי לטסט אבל אני בטוחה שזה קורה לפעמים לאנשים אבל לא הרבה פשוט מהר חוזרים לנכון
את תלמדי בשיעור המורה ילמד אותך וגם תאמרי לו את הפחד וגם תראי שהפחד נעלם עם הזמן תופסים ביטחון
אני ממש פחדתי בהתחלה אבל המורה רואה הכל גם מה שהולך לקרות ושומר שכלום לא יקרה ועכשיו אני עם יותר ביטחון ותראי שזה יקרה גם לך
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולם!
ועוד שאלה- כמה טעויות אפשר לעשות בתיאוריה?
תודה לכולם!
ועוד שאלה- כמה טעויות אפשר לעשות בתיאוריה?
אני חושבת 4
אנונימית
שואל השאלה:
ויש אפשרות להתחיל שיעורי נהיגה בלי תיאוריה?
כי מישהי אמרה לי שהיא עשתה את זה...
ויש אפשרות להתחיל שיעורי נהיגה בלי תיאוריה?
כי מישהי אמרה לי שהיא עשתה את זה...
שמעתי גם על מישהו שעשה את זה אבל עדיף שלא כי זה לא חוקי
אנונימית
שואל השאלה:
אה וואי חחח
תודה (:
אה וואי חחח
תודה (:
תיאוריה זה בקטנה מסיימים עם זה מהר את צריכה פשוט לחרוש באפליקצייה קצת ואם יש שאלות שאת לא יודעת תלכי לפי ההיגיון
אנונימית
בכיף בהצלחה:)
אנונימית
גם לי היה את הסיפור הזה בכלל לא רציתי לגעת בהגה ולחשוב על נהיגה חשבתי שאם אתחיל אני לא אסיים את השיעורים חשבתי שתתחיל לי חרדה על הכביש פחדתי
אבל המשפחה עודדה אותי להתחיל וחשבתי תקופה ארוכה אם כדאי ופשוט יום אחד אמרתי לעצמי מה יש לי להפסיד והלכתי להוציא טופס ירוק נרשמתי לתיאוריה
והשיעורים הראשונים היו ממש אבל מפחידים מה שהקל על הפחד היה שגם למורה יש גז וברקס והוא יכול לגעת לי בהגה כדי להיחלץ ממצבים
ועכשיו אני כבר בכלל לא מפחדת לנהוג בכביש הביטחון בא אצלי עם הזמן בהתחלה לא האמנתי שבכלל אשב מול הגה ואנהג חח
אבל המשפחה עודדה אותי להתחיל וחשבתי תקופה ארוכה אם כדאי ופשוט יום אחד אמרתי לעצמי מה יש לי להפסיד והלכתי להוציא טופס ירוק נרשמתי לתיאוריה
והשיעורים הראשונים היו ממש אבל מפחידים מה שהקל על הפחד היה שגם למורה יש גז וברקס והוא יכול לגעת לי בהגה כדי להיחלץ ממצבים
ועכשיו אני כבר בכלל לא מפחדת לנהוג בכביש הביטחון בא אצלי עם הזמן בהתחלה לא האמנתי שבכלל אשב מול הגה ואנהג חח
באותו הנושא: