4 תשובות
צאי להליכה, תסתובבי בעיר, תאזיני למוזיקה שאת אוהבת. כמובן שזה לא יפתור הרבה וממש לא יכול להחליף טיפולים פסיכולוגיים אבל זה כן יכול להסיח את דעתך מכל החרא שיש לך בחיים אפילו אם זה רק לקצת זמן. פלוס אמרת שאת לא אוהבת את הגוף שלך אז לצאת להליכות זו אחלה דרך לעשות קצת ספורט
היי אהובה רוצה לדבר?לא רוצה שתעברי את זה לבד❤
תנסי להשאר חזקה למרות כל הקושי
תנסי להשאר חזקה למרות כל הקושי
היי גם אני הרגשתי ככה עד ממש לא מזמן
ממליצה לך על טיפול cbt
זה לא פסיכולוגיה זה טיפול במחשבות ובהתקפי חרדה
את לא יודעת כמה זה עזר לי ואני חושבת שזה יעזור לך להתמודד עם מה שאת עוברת
אסור לך לעבור את זה לבד
את מוזמנת לפנות אלי בפרטי ❤
ממליצה לך על טיפול cbt
זה לא פסיכולוגיה זה טיפול במחשבות ובהתקפי חרדה
את לא יודעת כמה זה עזר לי ואני חושבת שזה יעזור לך להתמודד עם מה שאת עוברת
אסור לך לעבור את זה לבד
את מוזמנת לפנות אלי בפרטי ❤
יקרה,
מהדברים שכתבת עולה תחושת ייאוש וחוסר אונים. נראה שאת מרוקנת מאנרגיות ומתקשה להטעין אותן בחזרה. שומעת שהסביבה שבה את נמצאת דחוסה ומוסיפה לאווירת הנכאים ואת חשה אולי שאין שום מקור אור שאפשר לשאוב ממנו מעט חיוניות. שומעת בקולך פגיעה ועלבון מהחברות ונטייה להתרחק ממגע איתן. ייתכן שהקושי הרגשי שאת חווה פוגע לך בדימוי העצמי ומשפיע לרעה על דימוי הגוף ועל הרצון לקשרים חברתיים... מדברייך נראה שאת כאילו כלואה בתוך חדר סגור ואפל בלי חלון עם קרן שמש, בלי דלת שאפשר לצאת ממנה...
יקרה, נראה שלא קל להישאר עם התחושות האלה לבד. ייתכן שיש מישהו שיוכל להיות שם למענך לאוזן קשבת, שניתן יהיה לשתף בתחושות שאת חווה..
אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני מזמינה אותך לצ'אט אישי ואנונימי, בו תוכלי, אם תרצי בכך, לשתף את אחד ממתנדבנו שיקשיב למה שתבחרי להביא וינסה להיות שם בשבילך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
מהדברים שכתבת עולה תחושת ייאוש וחוסר אונים. נראה שאת מרוקנת מאנרגיות ומתקשה להטעין אותן בחזרה. שומעת שהסביבה שבה את נמצאת דחוסה ומוסיפה לאווירת הנכאים ואת חשה אולי שאין שום מקור אור שאפשר לשאוב ממנו מעט חיוניות. שומעת בקולך פגיעה ועלבון מהחברות ונטייה להתרחק ממגע איתן. ייתכן שהקושי הרגשי שאת חווה פוגע לך בדימוי העצמי ומשפיע לרעה על דימוי הגוף ועל הרצון לקשרים חברתיים... מדברייך נראה שאת כאילו כלואה בתוך חדר סגור ואפל בלי חלון עם קרן שמש, בלי דלת שאפשר לצאת ממנה...
יקרה, נראה שלא קל להישאר עם התחושות האלה לבד. ייתכן שיש מישהו שיוכל להיות שם למענך לאוזן קשבת, שניתן יהיה לשתף בתחושות שאת חווה..
אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני מזמינה אותך לצ'אט אישי ואנונימי, בו תוכלי, אם תרצי בכך, לשתף את אחד ממתנדבנו שיקשיב למה שתבחרי להביא וינסה להיות שם בשבילך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: