5 תשובות
קודם כל לחייך
וללכת עם ביטחון זה פעם ראשונה וגם אם קורה משהו או התבלבלת לא נורא את תלמדי
אני שפכתי ליד לקוחות את כל השתייה שלהם הכל טוב

תגידי מראש ללקוח אם יש בעיה עם מה שעשית שאת פשוט חדשה
הם מקבלים ומבינים


כמו שאמרתי תמיד לחייך
אנשים אוהבים לראות חיוך ולא פרצוף תשעה באב

תמיד להיות עם פנקס ועט
לכתוב כל מה שמבקשים וכל הערה ואת מספר השולחן למעלה

אם שולחן הלך וצריך לפנות אותו אבל יש שולחנות ריקים לעוד אנשים (אם יבואו)
ולקוח קורא לך את קודם באה אליו
הוא לפני נקיון שולחן

אלא אם אנשים באים ואין שולחן פנוי בשבילם אז את קודמת מנקה
הכל בסדר אם זאת הפעם הראשונה אז סביר להניח שלא תהיי לבד זה דבר ראשון
דבר שני לחייך זה חשוב וגם זה טוב אם תגידי ללקוחות שאת חדשה זה יעזור לך מאוד והם יהיו יותר סבלניים.
והכי חשוב זה לא לקחת ללב! יהיו אנשים מעצבנים שחיים בסרט ויכול להיות שידברו אליך לא יפה אז את צריכה לדעת להתעלם (אלא אם כן את מרגישה שזה עובר את הגבול ואז תפני לאחמש)
אבל תהני מזה זאת עבודה עם המון יחסי אנוש
ילמדו אותך
לעמוד זקוף
להיות יציבה (חשוב מאוד)
לקחת את הכל בזהירות, לא למהר
אני אומנם לא עובדת במלצרות אבל אלו דברים שחשוב שיהיה לך כדי שתצליחי בזה. שלא הכל ייפול לך וזה...
תבקשי טיפים מהלקוחות למה ממני?