10 תשובות
זה לא שזה לא קרה מעולם, כבר יש מספר פעמים שאירועים דומים קרו.
ולא, לא תפרוץ מלחמה, פשוט כי אין מי שילחם בנו.
ולא, לא תפרוץ מלחמה, פשוט כי אין מי שילחם בנו.
קרה ועוד אך
לצערנו פשוט יותר מודעים לזה היום
היו התפעריות כל שנה בתקופת הראמדן למה משעמם להם
לצערנו פשוט יותר מודעים לזה היום
היו התפעריות כל שנה בתקופת הראמדן למה משעמם להם
אנונימי
מה קרה?
אנונימית
ברור שהיו והיה גם יותר גרוע פי אלף
היה הרבה הרבה יותר גרוע גרוע, שתי אינתיפאדות. אבל אז לא היה את חמאס בעזה.
מה קרה
כל פעם יש איזה תקופה כזאת של התפרעויות אבל הפעם הם הגזימו
אני חושבת שהאינתיפאדה השלישית מתקרבת.
היה לפני כמה שנים ב 2015-2016
כל כמה שנים הם מרימים את האף
באותו הנושא: