7 תשובות
אם אתה בן 15 ומטה זה הגיוני אבל מעל אתה צריך להבין שלהראות רגשות צריך אומץ, זה בדיוק ההפך מחולשה. בנאדם שמסוגל להראות רגשות שלו כמו שהם זה גבר אמיתי
באופן כללי רגשות הן חולשה ורציונליזציה היא אידיאל.
עם זאת צריך להבין שרוב האנשים מרגישים דברים ואי אפשר להתעלם מזה...
יום אחד גם המערכת הלימבית שלך תתחיל לעבןד כשתראה איזה מישהי וגם אתה תתאהב, ממליץ לא לתת לבוז שלך לאנשים מאוהבים להרוס לך את החוויה הזאת
עם זאת צריך להבין שרוב האנשים מרגישים דברים ואי אפשר להתעלם מזה...
יום אחד גם המערכת הלימבית שלך תתחיל לעבןד כשתראה איזה מישהי וגם אתה תתאהב, ממליץ לא לתת לבוז שלך לאנשים מאוהבים להרוס לך את החוויה הזאת
אנונימי
לא
ואל תצפה שחברים שלך יישארו בקשר איתך כי זה פוגע
ולהגיד שגבר לא אמור להיות מאוהב ולא אמור להגיד את זה זה פיגור וזה לא נכון, זה יכול באמת להשפיע על אנשים מסוימים לרעה אז תדחוף את הדעה המגעילה הזאת בחזרה לחור של התחת שלך כי באמת נראה כאילו הפלצת אותה
ואל תצפה שחברים שלך יישארו בקשר איתך כי זה פוגע
ולהגיד שגבר לא אמור להיות מאוהב ולא אמור להגיד את זה זה פיגור וזה לא נכון, זה יכול באמת להשפיע על אנשים מסוימים לרעה אז תדחוף את הדעה המגעילה הזאת בחזרה לחור של התחת שלך כי באמת נראה כאילו הפלצת אותה
אנונימית
תוציא את הגוק מהצינצנת ילד רגש זה מה שהופך אותך לחזק וזה הכי טבעי בעולם
אנונימית
שואל השאלה:
לא משנה כמה יגידו לי שזה בסדר, אני לא יכול לקחת ברצינות גבר מאוהב. זה מרגיש לי שהוא מתרפס וחלש
לא משנה כמה יגידו לי שזה בסדר, אני לא יכול לקחת ברצינות גבר מאוהב. זה מרגיש לי שהוא מתרפס וחלש
אנונימי
זה לא בסדר.. נסה להבין שזה טבעי לגמרי
זה מקובל לפי דעתי אהבה היא דבר מורכב אבל במקור זה דבר פשוט שהחברה כיום
גורמת להישמע דבר מאוד מורכב ונדיר
ולכן כל מי שחושב שהוא מאוהב הוא כנראה לא באמת מאוהב
אהבה היא דבר תלותי נפוץ מאוד אבל מוגדר בצורה שונה לכן בנאדם מאוהב ידע שהוא מאוהב רק אחר שהוא איבד את זה
גורמת להישמע דבר מאוד מורכב ונדיר
ולכן כל מי שחושב שהוא מאוהב הוא כנראה לא באמת מאוהב
אהבה היא דבר תלותי נפוץ מאוד אבל מוגדר בצורה שונה לכן בנאדם מאוהב ידע שהוא מאוהב רק אחר שהוא איבד את זה
באותו הנושא: