8 תשובות
אני באותו מצב כמוך סוג של אז קצת קשה לי להרגיע
אני לא מרגישה בנוח לישון בשום מקום
באיזה אזור את גרה?
למה שלא תשני עם אח שלך בממד?
אני לא מרגישה בנוח לישון בשום מקום
באיזה אזור את גרה?
למה שלא תשני עם אח שלך בממד?
גם אני ככה אבל תורידי את האפליקציה של פיקוד העורף למען ביטחון
שואל השאלה:
^אני גרה באזור הירקון ❤
^אני גרה באזור הירקון ❤
^כנל
שואל השאלה:
אני הורדתי ושמתי מיקום ויש שם את הרעש של האזעקה אז נכנסתי לחרדה^
אני הורדתי ושמתי מיקום ויש שם את הרעש של האזעקה אז נכנסתי לחרדה^
הכל יהיה בסדר יקירה
לא יןדעת אני באותו מצב כמו שלך:( אני לא מצליחה להירדם
אל תדאגי לא יהיה אזעקות כבר
באותו הנושא: