9 תשובות
שלמה
עליזה
קוראים לי ניקול,
רוני היה יכול להיות נחמד, או ליאל
כל שם אחר רק לא זה
דבש
יערי
אנונימית
השם שלי חסר משמעות. אני לא מצליחה לקשר אותו אליי, גם אם אשנה אותו.
אז לא הייתי משנה.
אנונימית
אלכס.
זרובבלה
משום מה תמיד חושבים שקוראים לי מיכל, אבל אני לא מיכל ואפילו לא קרוב לזה, למרות שאני שונאת את השם מיכל
אבל אני אשנה לזה