2 תשובות
לא
מקווה שלא אי אפשר להתחיל מלחמה ואז בשיא לבקש הפסקת אש עד כמה שאני שונאת מלחמות ובלאגנים אי אפשר לחמם את המצב לירות כל מה שיש לך בזמן שאנחנו מגנים על עצמינו ואז שיש לנו יתרון (יותר נשק) להפסיק כי נפתח להם העיינים והם רואים כמה הם פוגעים באזרחיים שלהם (מבחינת זה שהם מחביאים נשק בבנינים שגרים בהם אזרחיים ילדים וזה לא הזיז להם כשישראל מבקשת לפנות את הבניין כדי שיוכלו לפוצץ את הנשק שנמצא שם וחמאס לא מוציאים משם אף אחד וכולם בבנין נפגעים) בדיצור לא רואה סיבה להפסקת אש הזאת, הם עכשיו יעשו הפסקת אש ואז כשיהיה להם מספיק נשק הם יתקפו שוב...
באותו הנושא: