8 תשובות
המשטרה עושה עבודה מעולה. כל מי שמדבר מהצד על התפקוד שלה פשוט חוצפן. הם בני אדם והם עושים מעל ומעבר!! כל הכבוד להם
השוטרים כן עבודה טובה מאוד ומצילה חיים, מי שנותן את הפקודות לפי דעתי לא, צריך יותר להרתיע את הערבים
אני חושבת שהמשטרה כרגע בעמדה מאוד בעייתית. הם צריכים לדאוג לחיים ולביטחון של כל האזרחים במדינה וזה כולל את כולם.
ברגע שיש מלחמת אזרחים הם צריכים להפעיל כוח כנגד שני הצדדים באותה מידה על מנת למנוע פגיעה באזרחים חפים מפשע.
יש איזו שהיא שליטה מצדם אבל הם לדעתי צריכים להפעיל יותר הגבלות ולהראות יותר שליטה . הערבים המתפרעים והיהודים שמנסים להגן על המדינה שלהם לא ממש שמים עליהם ואין משהו ממשי שמתריע אותם..
צריך להכניס למקומות הבעייתים כפול שניים כוחות ובכלל לא לאפשר את המצב. כי זה רק מדרדר ומלחמת אזרחים זה הדבר האחרון שהמדינה שלנו צריכה כרגע.
ובלי קשר תיהיו חזקים ❤
ממש לא... תראו מה קורה ברחובות
הם עושים עבודה טובה מאוד אבל הערבים שברחובות זה מזעזע ומפחיד ואני באמת מרחם על האנשים שגרים בערים האלה שהערבים משתוללים שם
משטרה פח. אם הם היו עושים עבודה טובה לא היה לינץ' בעכו, לא בבת ים, ולא שדה קרב בלוד. צריך צבא המשטרה לא מתפקדת
המשטרה עושים עבודת קודש. איך אפשר בכלל להשוות את כוחות המשטרה מול ההפגנות האלו?
אנשים בואו, המצב לא טוב, לא באשמת המשטרה אלא בגלל שנאה!!!
המשטרה לא ביקשה את זה, הם עושים כל מה שביכולתם והם עושים זאת בצורה הכי טובה. אנשים מסתובבים עם נשקים ויורים באנשים.
להזכירכם שוטרים הם גם אנשים. אנשים שיש להם משפחה וילדים בבית. הם לא צריכים להתאבד בגלל שטויות של האזרחים. הגזמתם ממש.
כל הכבוד למשטרת ישראל האלופה שלנו!