13 תשובות
להחזיר להם כפול
למה שנצטרך לפחד לצאת לרחוב בגלל כמה ערבים
למה שנצטרך לפחד לצאת לרחוב בגלל כמה ערבים
לא צריך להגיע לשם, זה שהם לא אנושיים לא אומר שאנחנו צריכים להגיע לרמה שלהם
הם שרפו חמישה בתי כנסת. זה בלתי נסלח.
מצד אחד, מלחמת אזרחים זה נורא.
מצד שני, אם לא ניתן קונטורה, אנחנו נותנים לגיטימציה שלהם ליצור פחד, הרתעה ונוכחות מסיבית שלא בצדק, ככה שצריך להראות גם מצידנו כוח מסויים.
מצד שני, אם לא ניתן קונטורה, אנחנו נותנים לגיטימציה שלהם ליצור פחד, הרתעה ונוכחות מסיבית שלא בצדק, ככה שצריך להראות גם מצידנו כוח מסויים.
כן.
ברור שלא להחזיר!! יש אנשים חפים מפשע.
למה הם צריכים לחטוף בגלל הלאום שלהם?
למה הם צריכים לחטוף בגלל הלאום שלהם?
שואל השאלה:
אבל אחרי שראיתם את הסרטונים אתם לא מרגישים בושה? שאנחנו מתנהגים כמוהם? שהגענו לרמה הזאת,
אבל אחרי שראיתם את הסרטונים אתם לא מרגישים בושה? שאנחנו מתנהגים כמוהם? שהגענו לרמה הזאת,
זה מה שאני חושבת ^^
ואללה נמאס לשתוק הם פאקינג שורפים בתי קברות הרסו לדוד שלי את החנות ירו על יהודים ברובים
אני מצטער אנשים אבל אני לא יכול לשבת על זה בשקט
אני מצטער אנשים אבל אני לא יכול לשבת על זה בשקט
אנונימי
כן
עייפה בנשים
שלא נדבר על זה שהם שרפו בית קברות שלנו
כאילו לאיזה רמה הם הגיעו זה לא משהו שעושים
שלא נדבר על זה שהם שרפו בית קברות שלנו
כאילו לאיזה רמה הם הגיעו זה לא משהו שעושים
שואל השאלה:
מסכימה אבל אנחנו לא יכולים למצוא אולי דרך אחרת בלי לפגוע באנשים חפים מפשע שיש להם משפחה?
מסכימה אבל אנחנו לא יכולים למצוא אולי דרך אחרת בלי לפגוע באנשים חפים מפשע שיש להם משפחה?
חוץ מצהל ומשטרה שיהיו ברחובות אין כל כך מה לעשות
באותו הנושא: