3 תשובות
את יכולה פשוט לכתוב בצ'אט אם את לא רוצה לדבר
שואל השאלה:
יש לנו מורים חארות והם מכריחים לפתוח מיקרופונים ומצלמות
יש לנו מורים חארות והם מכריחים לפתוח מיקרופונים ומצלמות
אנונימית
שואל השאלה:
להגיד למורה שיש לי בעיה ברמקול ואני לא יכולה לסדר את זה בגלל המצב של האזעקות? שאין לי איך לנסוע? ושאני אכנס אבל בלי לדבר פשוט
להגיד למורה שיש לי בעיה ברמקול ואני לא יכולה לסדר את זה בגלל המצב של האזעקות? שאין לי איך לנסוע? ושאני אכנס אבל בלי לדבר פשוט
אנונימית
באותו הנושא: