5 תשובות
אם אכלת יום אחד חד פעמי, את לא תעלי.
כל עוד את מאזנת את זה, את לא תראי שינוי משמעותי.
כל עוד את מאזנת את זה, את לא תראי שינוי משמעותי.
המלצה שלי, אני עליתי במשקל כי אכלתי מלא חטיפים ועוגיות בלילה, הפסקתי ורזיתי המון. אז גם אל תאכלי שטויות בלילה
וגם להיות מלאה זה לא ביג דיל כל אחד יפה כמו שהוא, תאכלי מה שבא לך אבל אם זה עניין של בריאות אני לא אתערב.
שואל השאלה:
ממש לא ענית לעניין
ממש לא ענית לעניין
אנונימית
למה?
באותו הנושא: