14 תשובות
בעיה אחי..
אם אתה נמשך לבנים או לא
זה בסדר אתה עדיין מבולבל, עד גיל 18 אתה כבר תבין לבד
תחכה קצת ואם אתה גיי אתה תבין כבר שאתה נמשך לגברים וזה יבוא לך טבעי ולפעמים זה רק בלבול;)
?..
שואל השאלה:
כרגע כן אבל אני לא יודע אם זה יעבור לי עוד איזה שנה
אנונימי
א. לא הייתי ממליצה על לקרוא תגובות דל סטרייטים בנושא
ב. חשוב שתדע שזה לא רק משיכה מינית
ג. אני חושבת שאם תחשוב ותתבגר ותראה שאם הזמן גם בלי לשים לב אתה תדע
להיות גיי זה לא דבר רע, בכלל, תנסה להבין את הנטייה המינית שלך ותתנסה, לקח לי שנתיים להבין שאני פאנסקסואלית
אנונימית
לא הבנתי מה הבעיה לקרוא תגובות של סטרייטים? זה ידוע שעד גיל 18 בן אדם יכול לחשוב שהוא הומו / לסבית וזה לגיטימי לגמרי , לא מבינה תקטע . בקיצור תחכה עוד קצת:)
?..
כי סטרייטים לא מבינים מה זה להרגיש בלבול והם כנראה יזרקו דברים מפגרים כמו שילך לראות מאיזה פורנו הוא מתחרמן או משהו
הם כן יכולים להרגיש בלבול במשיכה שלהם .
?..
בגיל כזה ההורמונים משתוללים זה טבעי לגמרי זה יעבור לך
זה יכול להיות רק "בילבול"
פליז תבינו
אנונימית
חחnחח דיי דיי האתר עושה לא טוב לאנשים וגם ככה אני יש לי ראש כחול של החיים
אוי ויי
אנונימית