5 תשובות
לא הבנתי את השאלה
אצלינן משתפים עלזה עם החברות.וכשמישהי מקבלת פעם ראשונה כמעט מכריזים אתזה ברמקול בצפר
עם אימא, אחות או חברות
לא, גם עם אבא
אם יש לי אני מדברת עם אמא שלי וחברות קרובות.
אנונימית
באותו הנושא: