5 תשובות
^מה עושים שם?
שואל השאלה:
מה הבעיה? זה לא רק ללמוד
מה הבעיה? זה לא רק ללמוד
אנונימית
אחיות שלי היו בסאמר-סקול בלונדון והיה להם ממש ממש כיף.
אני ממש מחכה גם לטוס. השנה או שנה הבאה.
זה ממש שווה אבל זה לדתיים. זה סאמר-סקול דתי. זה בלונדון. השם שלהם זה חוויה באנגלית.
אני ממש מחכה גם לטוס. השנה או שנה הבאה.
זה ממש שווה אבל זה לדתיים. זה סאמר-סקול דתי. זה בלונדון. השם שלהם זה חוויה באנגלית.
למה שתרצי ללמוד בקיץ
ללמוד בקיץ? למה
אנונימי
באותו הנושא: