8 תשובות
שואל השאלה:
מה איזה סיפור?
מה איזה סיפור?
אנונימית
בהצלחה
ותרגישי טוב
ותרגישי טוב
אוי תרגישי טוב, תעזבי את כל המחשבות שבראש ותנסי לישון אני בטוחה שזה יכול להיות טיפה קשה אבל בהצלחה וגם במבחן(:
שואל השאלה:
אני כבר בסוף של המחלה אבל עדיין זה מלחיץ אותי כי תסמין. נפוץ של מחלת המשיקה זה עייפות ואני בכל זאת לא נרדמת
אני כבר בסוף של המחלה אבל עדיין זה מלחיץ אותי כי תסמין. נפוץ של מחלת המשיקה זה עייפות ואני בכל זאת לא נרדמת
אנונימית
איזה סיפור? (:
תעזבי תפלאפון ותנסי לישון
תלכי לישון
תחושתי מים
באותו הנושא: