5 תשובות
לדעתי כדאי שתספרי להם
למה לא
תמיד טוב לשתף
תמיד טוב לשתף
תגידי שאת נפגשת עם ידיד או משהו אם את לא מרגישה בנוח לספר להם לגמרי. אבל עדיף שהם ידעו שאת נפגשת עם מישהו לא משנה מי. ותיפגשו במקום ציבורי
זה תמיד טוב לספר אבל בחירה שלך
לספר, את לא חייבת לספר פרטים עליו פשוט גיל ודברים כאלה ותגידי מיקום ועדיף מקום ציבורי
באותו הנושא: