11 תשובות
לדעתי כן צריך למחוק ולהחזיר ליתר ביטחון, אבל בעיה כי אם באמת לא עשית גיבוי לפני... בגלל זה עדיף תמיד לגבות את ההודעות.
תנסי לפנות מקום בטלפון אולי זה קשור
תנסי לפנות מקום בטלפון אולי זה קשור
עשית אישור פרטיות?
הכל טוב אל תמחקי כי אחר כך זה יעשה לך בעיות פשוט אל תפצחי את הוואצאפ ותלכי לינות טלפונים הוא יתקן לך את זה אבל תבדקי בהגדרות שהוואצפ פעיל שיורדים הכי למטה את תראי אפליקציות ותבדקי שהוואצפ פועל
בהצלחה❤
בהצלחה❤
כדאי אולי להתקשר לחנות טלפונים הקרובה אלייך ולשאול האם הם יכולים לטפל בזה, עדכנת את האפליקציה?
שואל השאלה:
כן זה היה מעודכן כבר ועדכנתי תפון שום דבר לא עזר ומהזה אומר אישור פרטיות??
ותודה לכולם על הנסיון לעזור..
אגב אני כן מקבלת התראות של ההודעות רק לא מצליחה לפתוח ולהגיב וכו..
כן זה היה מעודכן כבר ועדכנתי תפון שום דבר לא עזר ומהזה אומר אישור פרטיות??
ותודה לכולם על הנסיון לעזור..
אגב אני כן מקבלת התראות של ההודעות רק לא מצליחה לפתוח ולהגיב וכו..
אנונימית
הופיע במהלך הזמן הודעה שקפצה שהיה צריך לאשר כדי להשתמש בווטצפ
או שאין לך איחסון או שלא אישרת
או שאין לך איחסון או שלא אישרת
שואל השאלה:
לא הופיע לי הודעה כזאת..
לא הופיע לי הודעה כזאת..
אנונימית
מוזר לכולם זה הופיע אולי עשיצ דלג
אני לא זוכרת שהופיעה לי גם הודעה כזאת...
את לא צריכה ללכת למישהו רק תפני שטח אחסון זה קרה גם לי, תמחקי סרטונים, אפליקציות שאת לא צריכה ותמונות וזה יסתדר לך
שואל השאלה:
מחקתי את כל האפלקציות וקצת סרטונים.. זה לא עזר
מחקתי את כל האפלקציות וקצת סרטונים.. זה לא עזר
אנונימית
באותו הנושא: